آموزش

خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان

خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان

روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های گیاهی محسوب می‌شود که فواید زیادی هم برای سلامتی دارد. مصرف روغن زیتون می‌تواند در سلامت قلب، سیستم گوارش و همچنین پوست و مو، موثر واقع شود. علاوه بر این، برای درمان یبوست نیز می‌توان از روغن زیتون استفاده کرد. اما روغن زیتون، کاربردهای دیگری هم دارد که ممکن است در مورد آن‌ها کمتر شنیده باشید. یکی دیگر از کاربردهای این روغن، استفاده از آن برای تقویت سیستم جنسی است. اگر نمی‌دانید چطور باید از روغن زیتون برای تقویت جنسی مردان استفاده کنید، با ما همراه باشید. در این مقاله، در مورد خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان صحبت می‌کنیم.

روغن زیتون، ماده‌ای که هم استفاده خوراکی دارد و هم موضعی

همه ما کم و بیش با خواص روغن زیتون برای سلامتی آشنا هستیم. استفاده از روغن زیتون در غذاها و خورش‌ها، رایج‌ترین کاربرد روغن زیتون است. علاوه بر این، از روغن زیتون تصفیه شده می‌توان برای سرخ کردن استفاده کرد. روغن زیتون بکر و فرابکر را حتی برای اهداف درمانی می‌توان به تنهایی به صورت ناشتا خورد. اما کاربرد روغن زیتون فقط به شکل خوراکی نیست. روغن زیتون، استفاده موضعی هم دارد و اتفاقاً ماساژ با روغن زیتون می‌تواند دردهای موضعی مختلفی را بهبود ببخشد.

چنین توصیه‌هایی را هم در طب سنتی و ایرانی و هم در روال درمان‌های علمی می‌توانید ببینید. اما یکی دیگر از کاربردهای روغن زیتون، استفاده در جهت افزایش میل جنسی و بهبود اختلالات جنسی است. اگر از خواندن این جمله تعجب کرده‌اید، بهتر است ادامه مطلب را با دقت بخوانید. در ادامه، خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان را با هم بررسی می‌کنیم.

خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان

استفاده موضعی روغن زیتون برای دستگاه تناسلی آقایان، از قرن‌ها پیش رایج بوده است. تمدن‌های باستان مثل مصر و یونان از روغن زیتون برای بهبود عملکرد مردان در رابطه جنسی بهره می‌برد‌ه‌اند. از همان زمان‌ها تا الان، روغن زیتون برای چنین منظوری استفاده می‌شده است. اما خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان دقیقا چیست؟

روغن زیتون برای تقویت میل جنسی مردان

حتماً شما هم می‌دانید که میل جنسی در مردان، وابستگی مستقیم به هورمون جنسی مردانه یعنی تستسترون دارد. به عبارت دیگر، با افزایش سطح تستسترون در بدن، می‌توان میل جنسی را بیشتر کرد. یکی از خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان، حل همین مشکل است. مالیدن روغن زیتون به نواحی تناسلی مردانه، باعث افزایش ترشح تستسترون می‌شود. به این ترتیب میل جنسی فرد افزایش یافته و کشش بیشتری برای برقراری رابطه جنسی احساس می‌کند. البته مصرف خوراکی روغن زیتون تاثیرگذاری بیشتری روی افزایش میل جنسی دارد. اما برای نتیجه‌گیری بهتر، می‌توانید هم آن را به صورت خوراکی استفاده کنید و هم به اندم تناسلی خود بمالید.

افزایش قوای جنسی با روغن زیتون

یکی دیگر از خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی آقایان، افزایش قوای جنسی است. مالیدن روغن زیتون به اندام تناسلی مردانه، باعث افزایش قدرت اسپرم‌ها و توانایی بارور کردن آن‌ها می‌شود. بنابراین زوج‌هایی که ضعیف بودن اسپرم باعث عدم باروریشان شده است، می‌توانند در کنار دیگر روش‌های درمانی از روغن زیتون نیز استفاده کنند. البته تقویت اسپرم تنها فایده روغن زیتون برای افزایش قوای جنسی نیست. بلکه استفاده از این ماده ارزشمند به روش موضعی، توان جنسی را نیز افزایش می‌دهد. افزایش توان جنسی به معنای افزایش توانایی بدن در انجام رابطه طولانی است و از این طریق، رضایت از رابطه جنسی نیز بالاتر می‌رود.

بهبود نعوظ با روغن زیتون

یکی از مشکلات جنسی که مردان با آن روبرو هستند، اختلال در نعوظ است. این مشکل چه قبل از رابطه جنسی و چه در حین آن ممکن است رخ دهد. از آنجایی که بروز این اختلال موجب کاهش قابل توجه کیفیت رابطه می‌شود، باید به درمان آن اهمیت زیادی داد. مالیدن روغن زیتون به اندام تناسلی مردانه، باعث افزایش خون‌رسانی و در نتیجه نعوظ بهتر می‌شود. این مساله هم سرعت نعوظ اندام تناسلی را افزایش می‌دهد و هم زمان حفظ آن را طولانی‌تر می‌کند. به این ترتیب بهبود نعوظ نیز یکی دیگر از خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان محسوب می‌شود.

لغزندگی بهتر با روغن زیتون

لغزندگی آلت‌های تناسلی، یکی از ضروریات یک رابطه جنسی لذت‌بخش است. روغن زیتون مانند لوبریکانت‌های موجود در بازار می‌تواند لغزندگی کافی برای چنین رابطه‌ای را فراهم کند. به علاوه، روغن زیتون از ماندگاری به مراتب بیشتری نسبت به لوبریکانت‌ها برخوردار است. این ویژگی به خصوص برای رابطه‌های جنسی طولانی، بسیار مطلوب خواهد بود.

روش استفاده از روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان

در بخش‌های قبل، خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان را نام بردیم. اما روش این کار چگونه است؟ برای بهره‌مند شدن از فواید ذکر شده، باید چند قطره روغن زیتون را روی آلت خود ماساژ دهید. مقدار روغن زیتونی که استفاده می‌کنید چیزی در حدود ۵ قطره باید باشد. آلت خود را به مدت یک دقیقه ماساژ دهید تا روغن زیتون به پوست اندام تناسلی جذب شود.

نکاتی در مورد استفاده از خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان

  • استفاده از روغن زیتون می‌تواند باعث پاره شدن کاندوم‌های ساخته شده از لاتکس شود. برای همین هنگام استفاده از این روش ممکن است رابطه جنسی شما محافظت کافی نداشته باشد.
  • تاثیر مالیدن روغن زیتون، با یک یا دو بار استفاده مشخص نمی‌شود. علاوه بر این، باید در مورد انتظارات خود از نتیجه این روش، واقع‌بین باشید. خواص روغن زیتون برای آلت تناسلی مردان گرچه مفید واقع می‌شود، اما به تنهایی نمی‌تواند مشکلات شما را به طور کامل درمان کند.
  • در استفاده از روغن زیتون روی دستگاه تناسلی افراط نکنید. چرب کردن آلت تناسلی با روغن زیتون، برای دستیابی به نتیجه مطلوب کفایت می‌کند. استفاده از مقادیر بیشتر، تنها باعث چرب‌شدن بی‌جهت و همچنین بوی نامطلوب می‌شود.
  • برای استفاده از خواص روغن زیتون برای دستگاه تناسلی مردان، از روغن زیتون تصفیه شده استفاده کنید که بوی کمتری دارد. با این حال ممکن است همین میزان بو نیز مورد پسند شریک جنسی شما قرار نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.