آموزش

روغن زیتون درجه یک رودبار را از زرگون بخرید!

قیمت عمده روغن زیتون اصل

روغن زیتون یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف‌ترین روغن‌های گیاهی در سراسر جهان است. این روغن از دیرباز به عنوان یک ماده غذایی و درمانی شناخته شده، مورد توجه بسیاری از انسان‌ها بوده است. اما آنچه که کیفیت روغن زیتون را تعیین می‌کند، نحوه تولید آن است. تولید روغن زیتون باکیفیت نیازمند رعایت دقیق مراحل کاشت، برداشت و فرآوری زیتون است. برای همین هم هست که اکثر خریداران ترجیح می‌دهند روغن زیتون درجه یک رودبار را تهیه کنند. اما این محصول چه ویژگی‌هایی دارد و از کجا باید آن را خرید؟ با ما همراه باشید.

بهترین روغن زیتون

اولین و مهم‌ترین نکته در مورد روغن زیتون طبیعی، عدم استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند استخراج است. از همین رو روغن زیتون درجه یک رودبار را فقط می‌توان با روش پرس و استفاده از دستگاه سانتریفیوژ به دست آورد. علاوه بر این افزودن مواد نگهدارنده نیز از کیفیت روغن می‌کاهد. البته صرف رعایت این موارد به معنی کیفیت بالای روغن زیتون نیست. چرا که انتخاب نژاد مناسب زیتون و البته کشت ارگانیک آن نیز در کیفیت محصول نهایی موثر هستند.

طی شدن بهداشتی روند استخراج و بسته‌بندی، استفاده از ظروف مناسب و نیز رعایت شرایط دمایی استاندارد موارد دیگری هستند که باید در تهیه روغن زیتون مورد توجه قرار بگیرند.

شرکت زرگون تمام این موارد را عایت می‌کند و برای همین هم هست که محصول تولیدی آن به عنوان روغن زیتون درجه یک رودبار به بازار عرضه می‌شود. زرگون روغن زیتون خود را از بهترین و باکیفیت‌ترین واریته‌های ایرانی استخراج می‌کند و در این فرآیند از به‌روزترین دستگاه‌ها و روش‌ها بهره می‌برد.

روغن زیتون فرابکر و بکر زرگون

شرکت زرگون روغن زیتون‌های تولیدی خود را در دو نوع فرابکر و بکر به بازار عرضه می‌کند. احتمالاً شما هم نام این دو محصول را شنیده‌اید؛ اما بد نیست توضیح کوتاهی در مورد تفاوت آن‌ها بدهیم.

روغن زیتون بکر بهتر است یا تصفیه شده

روغن زیتون فرابکر چیست؟

روغن زیتون فرا بکر نوعی روغن به‌دست آمده از زیتون است که در جریان فرآوری آن از کم‌ترین میزان تصفیه استفاده شده است. این موضوع باعث شده است که فواید و خواص روغن زیتون تا حد ممکن حفظ شود. برای همین اگر می‌خواهید از خواص درمانی روغن زیتون استفاده کنید، خرید روغن زیتون فرابکر را به شما توصیه می‌کنیم.

روغن زیتون فرابکر را به شکل‌های مختلفی می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. مصرف روغن زیتون به صورت ناشتا، استفاده در سالاد، پخت خورش و نیز سرخ کردن غذا از جمله کاربردهای روغن زیتون درجه یک رودبار هستند. توصیه می‌کنیم اگر قصد سرخ کردن غذا با روغن زیتون فرابکر را دارید، حتی‌الامکان از حرارت پایین استفاده کنید.

البته برخی از افراد طعم و بوی روغن زیتون فرابکر را نمی‌پسندند. اگر شما هم جزو همین دسته هستید، بهتر است به سراغ روغن زیتون بکر بروید.

روغن زیتون بکر چیست؟

روغن زیتون بکر محصولی است که یک مرحله تصفیه بیشتر را نسبت به نوع فرابکر گذرانده است. برای همین طعم و بوی کم‌تری دارد و مورد پسند اکثر افراد قرار می‌گیرد. البته نباید فراموش کرد که خواص و فواید آن مقداری کم‌تر از روغن زیتون فرابکر است. این روغن را در هر شکلی که بخواهید می‌توانید مصرف کنید. علاوه بر این به دلیلی نقطه دود بالاتری که نسبت به روغن زیتون فرابکر دارد، نیازی نیست در هنگام سرخ کردن غذا نگران چیزی باشید.

بسته‌بندی های روغن زیتون درجه یک رودبار

بدون شک بسته‌بندی یک محصول یکی از عوامل موثر بر خرید آن است. این مورد در مورد روغن زیتون اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند؛ چرا که ظرف در نظر گرفته شده باید بتواند روغن را از فاسد شدن یا آسیب‌های دیگر حفظ کند.

زرگون بسته‌بندی‌های مختلفی را برای روغن زیتون‌های خود در نظر گرفته است. این نوع بسته‌بندی‌ها از نظر جنس ظرف و اندازه با هم متفاوت هستند. اما در تمام آن‌ها به پارامترهای مهم مثل دوام، جلوگیری از عبور نور و البته سهولت استفاده توجه ویژه‌ای شده است.

بسته‌بندی شیشه‌ای روغن زیتون

به طور معمول روغن زیتون در بسته‌بندی‌های شیشه‌ای عرضه می‌شود. شیشه در مقایسه با بطری‌های پلاستیکی هم بادوام‌تر است و هم با روغن واکنش نشان نمی‌دهد. زرگون برای بسته‌بندی روغن زیتون درجه یک رودبار از ظروف شیشه‌ای تیره‌رنگ استفاده کرده است. به این ترتیب از عبور نور جلوگیری شده و کیفیت و سلامت روغن به خوبی حفظ می‌شود.

بسته‌بندی‌های شیشه‌ای روغن زیتون زرگون در اندازه‌های مختلفی موجود هستند تا بتوانید بسته به نیاز خ۰ود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بدنه باریک اما پایدار این ظروف، قرار دادن آن در کابینت، یخچال یا دیگر فضاها را به راحتی امکان‌پذیر کرده است. علاوه بر این‌ها درب بطری‌ها نیز به خوبی چفت می‌شود تا از نشت ناخواسته روغن جلوگیری شود.

بسته‌بندی حلبی روغن زیتون درجه یک رودبار

برخی از افراد روغن زیتون را در برنامه غذایی روزانه خود قرار داده‌اند. برای همین حجم بیشتری از روغن را لازم دارند. اگر شما هم به حجم بالایی از روغن زیتون نیاز دارید، می‌توانید بسته‌بندی‌های حلبی را انتخاب کنید. خرید روغن زیتون درجه یک رودبار در ظروف حلبی علاوه بر این که حجم بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد، کیفیت و ماندگاری آن را نیز در مدت زمان طولانی تضمین می‌کند. در بخش فوقانی این حلب‌های سه لیتری یک دسته برای حمل راحت تعبیه شده است. درب این ظرف‌های فلزی نیز پس از استفاده به خوبی چفت می‌شود تا هم از ورود هوا جلوگیری کرده و هم نشت ناخواسته روغن را غیرممکن کند.

پکیج‌های روغن زیتون زرگون

به دلیل تفاوتی که از نظر طعم و بو، خاصیت و البته موارد استفاده برای روغن زیتون فرابکر و بکر وجود دارد، اکثر افراد ترجیح می‌دهند هردوی این محصولات را تهیه کنند. برند زرگون به این نیازه توجه داشته؛ از همین رو پکیج‌های مختلفی را برای محصولات خود تعریف کرده است. خرید روغن زیتون در قالب این پکیج‌ها علاوه بر دسترسی در اختیار داشتن هردو نوع روغن، امکان خرید با قیمت مناسب‌تر را نیز امکان‌پذیر می‌کند.

خرید روغن زیتون درجه یک رودبار با قیمت مناسب

زرگون در کنار توجه به کیفیت و اصالت روغن زیتون، قیمت مناسب را نیز از یاد نبرده است. محصولات این برند همه با بهترین قیمت عرضه شده‌اند. با این وجود اگر قصد خرید عمده روغن زیتون را دارید می‌توانید از قیمت مناسب‌تری بهره‌مند شوید. این امکان به‌خصوص برای فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها بسیار کاربردی است. برای خرید عمده می‌توانید با تلفن‌های موجود در وبسایت زرگون تماس حاصل کرده و از شرایط مربوط به آن مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.