آموزش

خرید اینترنتی روغن زیتون فرابکر

خرید اینترنتی روغن زیتون فرابکر

دانش مصرف روغن زیتون و فواید منحصر به فردش بر هیچکس پوشیده نیست. شما می‌توانید با خرید اینترنتی روغن زیتون فرابکر هم اکنون از طریق سایت زرگون به بی‌نهایت خاصیت بی‌نظیرش دسترسی پیدا کنید. بالاترین میزان جذب مواد مغذی در نوع فرابکر این روغن وجود دارد.

طبق توصیه‌های به عمل آمده از طرف متخصصین تغذیه برای داشتن سلامت بدنی باید شکل زندگی افراد تغییر کند. این تغییر شامل هر سه بخش ذهن، روان و جسم می‌شود. مثلثی که با ایجاد تعادل بین این سه رأس زاویه و حرکتش به سمت کیفیت‌گرایی سلامت شما را به دنبال خواهد داشت.

جالب است بدانید که عملکرد هر یک از این زوایا روی دیگری هم تأثیر می‌گذارد. پس برای داشتن بدنی سالم نیاز به تفکری سلامت است. این تفکر در پی خود تغییراتی را در سیستم زندگی کردن افراد ایجاد می‌کند. منظم کردن ساعت خواب، زمان خوردن صبحانه، ناهار و شام، رعایت میزان کالری که باید به بدن شما برسد، انتخاب کالری‌های مفید به جای غیر مفید و بی‌نهایت فاکتورهای دیگر که دانستن همة آن‌ها لازم است.

یکی از تغییراتی که برای داشتن لایف استایل صحیح باید انجام دهید، رعایت رژیم غذایی مناسب است. با انجام ورزش سبک روزانه و داشتن تغذیه اصولی می‌توان مطمئن بود که تا حد امکان از بروز بیماری و مشکلات بدنی جلوگیری شود. همه ما شنیده‌ایم که در بین عموم مردم جمله‌ای رایج وجود دارد که می‌گوید: پیشگیری بهتر از درمان است. این ماجرا نه تنها راحت‌تر بوده و زمان و انرژی کمتری از شما می‌گیرد، بلکه کم هزینه‌تر است و در نهایت با این انتخاب شما خوشحال‌تر خواهید بود.

عرضه روغن زیتون در بازار جهانی

یکی از پیشنهادات پر طرفدار و کاربردی پزشکان طی این سال‌ها استفاده از روغن‌های گیاهی اشباع نشده به جای مارگارین و روغن‌های اشباع شده است. از بهترین‌های گروه روغن‌های گیاهی می‌توان به روغن زیتون خوراکی در هر سه شکل استخراج آن اشاره کرد. به دلیل ساختار جغرافیایی کشور ما و داشتن مناطقی مناسب کشت زیتون، شمال ایران از تولید کنندگان رده اول زیتون و روغن آن به شمار می‌آید. ما در لیست 5 کشور اولیه تولید کننده این محصول در سطح جهانی هستیم و تولیداتمان از کیفیت بالایی برخوردار است؛ به شکلی که جای خود را در بازار عرضه این محصول به خوبی باز کرده‌اند.

دلیل این امر چیزی نیست جز تأثیرات شگرف این محصول بر روی سلامت افراد و خانواده‌هایشان. قطعاً شنیده‌اید که می‌گویند هرچیزی خوشمزه است چاق‌کننده و غیر مفید هم خواهد بود و هرچه بی‌مزه مورد تأیید علم تغذیه؛ اما وقتی نوبت به مصرف روغن زیتون می‌رسد این گفته دیگر مصداق ندارد. با استفاده از این محصول و اضافه کردنش به چرخه غذایی خانواده نه تنها از طعمی بی‌نظیر بلکه از خواص فوق‌العاده آن بهره‌مند خواهید شد.

حالا که کشور ما از تولیدکنندگان به نام این محصول است و می‌توان به راحتی از تولیدات داخلی استفاده کرد چرا راه دور برویم. ساده‌ترین کار خرید اینترنتی روغن زیتون فرابکر و بکر از طریق سایت زرگون است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این محصول را در بسته بندی‌های مناسب به دست شما عزیزان می‌رساند.

خواص روغن زیتون و ارزش غذایی آن

با نگاهی کوتاه به رژیم‌های مدیترانه‌ای که امروزه از مطرح‌ترین‌ها در علم تغذیه به حساب می‌آید خواهید دید که روغن زیتون پای ثابت تمامی آن‌هاست.

یک قاشق روغن زیتون حاوی 9.86 گرم چربی تک اشباع نشده است. کربوهیدرات آن بسیار پائین بوده اما پر کالری به حساب می‌آید. به همین دلیل در رژیم‌های داده شده به میزان انرژی هر قاشق غذاخوری که معادل 119 کیلو کالری است دقت کنید. میزان پوشش چربی آن به حدی بالاست که شما می‌توانید به راحتی میزان مصرفی را از یک قاشق غذاخوری به چای‌خوری کاهش دهید. اما در عین حال از همه فواید و مزایای آن بهره‌مند شوید.

روغن زیتون مجموعه متنوعی از خواص

زیتون منبع بالای آنتی اکسیدان است و به شدت برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن توصیه می‌شود. حتی در این چند سال اخیر که بیماری کرونا به شکل همه‌گیر در آمد، پزشکان متخصص دستور خوردن 4 تا 5 عدد زیتون در روز را داده بودند. به علاوه این میوه سرشار از ویتامین E است که خود نقش موثری در پیشگیری از بیماری‌ها دارد. اگر کلسترول بالا دارید نگران مصرف روغن زیتون نباشید؛ چراکه میزان کلسترول آن صفر است.

آهن، پتاسیم، سدیم و کلسیم از مواد مغذی موجود در این روغن هستند که در شکل استخراج فرابکر آن از میزان بالاتری برخوردارند. در کاهش اختلالات دستگاه گوارش و کمک به تقویت علملکرد آن بسیار مؤثر عمل می‌کند. اگر یبوست دارید خوردن روغن زیتون و همچنین آب ولرم در طول روز حلال مشکل شما خواهد بود. خاصیت آنتی اکسیدانی بالای آن در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان کمک می‌کند. البته خواص غیر خوراکی آن هم کم نیست و به طور مثال با مالش و ماساژ می‌توانید در رفع و کاهش دردهای عضلانی از چند قطره روغن زیتون استفاده نمایید.

به علاوه روغن زیتون به عنوان پوشش فوق العاده عالی برای تارهای موی شما عمل می‌کند و نمی‌گذارد موهایتان آب خود را از دهد و خشک و شکننده شود. این‌ها همگی از بارزترین فواید این دانه بهشتی است.

آیا روغن زیتون اصل را می‌توان از نوع تقلبی آن تشخیص داد؟

شاید از جمله کسانی باشید که بعد از خواندن این مقاله تصمیم به خرید اینترنتی روغن زیتون فرابکر بگیرید. طبیعتاً مهمترین دغدغه برای شما تهیه روغنی اصل می‌باشد و متعاقباً گنجاندنش در سبد غذایی روزانه‌تان خواهد بود. نگران نباشید، ما با نشان دادن چند روش راه تشخیص کیفیت بالا و اصل بودن روغن زیتون را به شما خواهیم آموخت.

داشتن برگه آزمایش

یکی از بهترین کارها که در واقع معتبرترین روش به حساب می‌آید، دارا بودن برگه آزمایش برای هر برند از روغن زیتون می‌باشد. این برگه همان تاییدیه آزمایشگاه است که با رویت آن می‌توانید از اصل بودن روغن خیالتان راحت شود. این برگه به منزله مهر تاییدی است که سخن از اصالت محصول در دست شما دارد. اگر در قفسه فروشگاه، روغن زیتونی را دیدید که برگه تاییدیه از یک آزمایشگاه معتبر را داشت، هرگز در خرید این محصول شک نکنید.

بررسی طعم و بو

روغنی که از درجه مرغوبیت بالایی برخوردار است ته مزه تلخی دارد. به علاوه بویی که از آن به مشام می‌رسد تلخ می‌باشد و به هیچ عنوان شیرین نیست. زمانی که مقدار بسیار کمی از روغن را در درون دهان خود قرار می‌دهید می‌توانید نفسی عمیق بکشید. بعد از آن باید هوایی که استنشاق کرده‌اید از بینی خود خارج نمایید. راه دیگر قورت دادن کمی از آن روغن است تا متوجه میزان تندی آن بشوید. هرچقدر روغن زیتون مزبور ایجاد حالت تلخی در انتهای گلویتان بکند انتخابی که کرده‌اید، درست‌تر است.

 رنگ روغن زیتون

روغن‌های تقلبی رنگی روشن دارند و معمولاً زرد یا متمایل به رنگ قهوه‌ای یا سبز روشن هستند. اگر به سراغ روغن زیتون اصل می‌روید با رنگ سبزه زیتونی تیره مواجه خواهید شد. لازم به ذکر است که روغن‌های اصل گاهی رنگی متمایل به سبز طلایی دارند.

انجام آزمایش تست یخچالی

این کار یکی از راحت‌ترین و رایج‌ترین آزمایش‌های خانگی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن روغن زیتون می‌باشد. روش کار به این صورت است که باید چند قاشق غذاخوری از محصول را درون ظرفی شیشه‌ای بریزید و برای 24 ساعت ظرف را داخل یخچال قرار دهید. پس از این مدت زمان اگر شاهد یخ زدن روغن درون شیشه باشید محصول شما از کیفیت پایینی برخوردار است. البته این را هم بگوییم که این روش تست فقط در بین عموم مردم عادی رواج دارد و مورد تایید کارشناسان مربوطه نیست.

انجام آزمایش UV

همان طور که از نام این روش معلوم است، شیشه حاوی روغن زیتون را در معرض تابش نور قرار می‌دهند. اگر روغن زیتون با کیفیت و اصل باشد نوری سبز رنگ دیده می‌شود. اگر محصول تقلبی باشد این نور به رنگ آبی و بنفش در خواهد آمد.

 آزمایش فیتیله

این روش از معروف‌ترین روش‌های تشخیص اصل یا تقلبی بودن روغن زیتون می‌باشد. در ابتدای کار شما باید فتیله‌ای را به روغن آغشته بکنید و بعد آن را درون روغن زیتون قرار دهید. اگر پس از روشن شدن فتیله از دود خبری نباشد و فتیله کماکان روشن بماند مهر تایید بر اصالت و خلوص محصول شما خورده است. اما اگر فتیله روشن نماند و خاموش بشود و یا با وجود روشن بودن دود کند، نشان از بی‌کیفیت بودن محصمول در دست شماست.

خرید اینترنتی روغن زیتون فرابکر زرگون

شما می‌توانید با خرید اینترنتی روغن زیتون فرابکر و بکر زرگون به راحتی یکی دو شیشه از آن را در گوشه آشپزخانه خود داشته باشید. همانطور که می‌دانید با توجه به شکل استخراج روغن زیتون دو مدل اصلی مصرفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. روغن زیتون بکر و روغن زیتون فرابکر که هر کدام مناسب برای شکلی از استفاده خوراکی هستند. دلیل این امر نقطه دود هر یک از آن‌هاست که با توجه به تحمل حرارت وارده بر آن می‌تواند خواص و فوایدش را در خود حفظ کند و در نهایت به بدن شما منتقل نماید.

بالاترین کیفیت و بیشترین میزان مواد مغذی موجود در روغن زیتون به فرابکر آن تعلق دارد که می‌توانید آن را به در انواع سس روی سالاد به کار ببرید. از نوع بکر آن در پخت و پز و همچنین تفت دادن‌ها استفاده نمایید و مضافاً برای پخت انواع نان و کیک هم توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید در سرخ کردنی‌ها روغن زیتون را به کار برید به سراغ نوع تصفیه شده آن بیایید. البته این نکته را اضافه کنیم که برای این کار شکل بکر آن هم مناسب خواهد بود.

با خرید اینترنتی روغن زیتون فرابکر و بکر از زرگون، علاوه بر بهره‌مندی از این خواص، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا را شاهد خواهید بود. بر اساس مورد استفاده هر کدام را که می‌خواهید در تهیه خوراک، سالاد یا دسر به کار برید. انجام این تصمیم به شما این امکان را می‌دهد که به بهترین شکل از کلیه خواص روغن زیتون در امر بالابردن سلامت خانواده کمک بگیرید. برای مشاهده محصولات زرگون، کافیست از منوهای سایت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.