آموزش

آیا بهترین روغن زیتون فرابکر است؟ چرا؟

بهترین روغن زیتون فرابکر

شاید شما هم موقع خرید روغن زیتون خوب و با کیفیت یک سری سوالات در ذهن‌تان به وجود بیاید. اینکه چه روغن زیتونی برای مصرف پخت و پز مناسب است؟ کدام نوع روغن زیتون از مرغوبیت بیشتری برخوردار است؟ چه تفاوتی بین کیفیت انواع مختلف روغن زیتون وجود دارد؟ آیا واقعاً بهترین روغن زیتون فرابکر است؟ روغن زیتون فرابکر اصل را از کجا خریداری کنیم؟ با چه روش هایی می توان بهترین روغن زیتون فرابکر را تشخیص داد؟ با مطالعه این مطلب می توانید پاسخ همه سوالاتان را به طور کامل و دقیق دریافت کنید.

چرا روغن زیتون؟

زیتون یک گیاه مدیترانه ای پرخاصیت و مقوی است که از میوه های درخت آن روغنی خالص به دست می آید. روغنی ارگانیک و سالم که براساس روش استخراج آن دارای انواع مختلفی می باشد. امروزه روغن زیتون برای مصارف خوراکی و موضعی در جهان به وفور استفاده می شود. بهترین روغن زیتون فرابکر است که از دانه های زیتون بدون هرگونه افزودنی به طور خالص پروسه روغن گیری صورت می گیرد. روغن زیتون در درمان بسیاری از بیماری ها به طرز باورنکردنی مؤثر است. اگر از ناراحتی های قلبی – عروقی، بالا بودن کلسترول خون، دیابت، فشار خون، وزن زیاد یا کم، یبوست، زخم معده، دردهای عضلانی، خشکی پوست و مو، شوره سر، آلزایمر، افسردگی و اضطراب، انواع سرطان در رنج هستید. هرچه زودتر بهترین روغن زیتون فرابکر را زیر نظر پزشک به طور منظم استفاده کنید.

۴ ویژگی بهترین روغن زیتون موجود در بازار، روغن زیتون فرابکر

در این مطلب هر چقدر به مزیت های استفاده از روغن زیتون فرابکر اشاره کنیم باز هم کم گفته ایم. روغنی گیاهی و با کیفیت که از سالیان دور در سبد غذایی خانواده ها قرار گرفته است. اگر می خواهید درباره ویژگی های بهترین روغن زیتون فرابکر زرگون اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید.

  • سرشار از انواع ویتامین است.

بدن انسان برای سلامتی و بقای خود به طور طبیعی نیازمند دریافت ویتامین های فراوانی می باشد. اگر روغن زیتون فرابکر را از فروشگاه های معتبر بخرید با مصرف روزانه آن در وعده های غذایی میزان قابل توجهی از ویتامین A، E، K ، D را جذب بدنتان می کنید.

ویتامین A

ویتامین A موجود در روغن زیتون فرابکر در بهبود بینایی، تنظیم فشار خون، درمان عفونت ها، التیام زخم های پوستی، جوش ها، عوارض قلبی- عروقی، بیماری های تنفسی، پیری زودرس، رشد کودکان بسیار مفید است. رابطه مستقیمی بین مصرف روغن زیتون و افزایش سیستم ایمنی بدن وجود دارد. استفاده از روغن زیتون حاوی ویتامین A در برنامه غذایی تا حد زیادی بدن ما را در برابر باکتری ها، ویروس ها و حملات خارجی میکرو ارگانسیم محافظت می کند.

ویتامین K

ویتامین K برای کنترل و درمان خون ریزی ضروری است. افرادی که مبتلا به بیماری های کبد، هموفیلی، زخم معده و زردی هستند بایستی در تغذیه خود از مواد غذایی حاوی این ویتامین استفاده کنند. روغن زیتون فرابکر حاوی ویتامین K می باشد. متأسفانه انسان ها به دلیل کمبود ویتامین K با عوارضی همچون سنگ کلیه، دیابت، ناراحتی های قلبی- عروقی، پوکی استخوان و خونریزی شدید در دوران قاعدگی روبرو می شوند. به شما توصیه می کنیم به هنگام پخت غذاها و درست کردن انواع سالاد از یک قاشق غذاخوری روغن زیتون استفاده کنید.

ویتامین E

ویتامین E در فهرست ویتامین های محلول در چربی قرار می گیرد. روغن زیتون فرابکر سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین E است که از سلول های بدن در مقابل تخریب محافظت می کند. ویتامین E موجود در روغن زیتون در خنثی کردن رادیکال های آزاد نقش بسزایی دارد. از طرفی خاصیت آنتی اکسیدانی این روغن طبیعی از لطمه دیدن بافت داخلی رگ ها و سکته قلبی جلوگیری می کند.

ویتامین D

ترکیبات روغن زیتون فرابکر حاوی ویتامین D می باشد. این ویتامین در رشد و استحکم استخوان ها مؤثر است. ویتامین D موجود در روغن زیتون فرابکر زرگون به کنترل تعادل بدن و افزایش میزان جذب کلسیم، فسفر و منیزیم کمک فراوانی می کند. اگر به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی محل کار و زندگی خود امکان دریافت ویتامین D را از طریق نور مستقیم خورشید ندارید. به هیچ وجه نگران نباشید. کافی است در وعده های غذایی هفتگی خود به طور منظم از روغن زیتون فرابکر استفاده کنید. ویتامین D باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری های تنفسی مانند سرماخوردگی و آسم، افسردگی، خستگی مزمن، آرتریت، MS، کولیت، فیبرومیالژیا، فشار خون، انسولین، کم خونی، پارکینسون و … می شود.

  • به طور مستقیم از میوه های درخت زیتون تهیه می شود

میتوان گفت بهترین روغن زیتون فرابکر است چرا که بدون هرگونه مواد افزودنی شیمیایی و دخالت انسان تولید می گردد. بدین شکل که کشاورزها موقع برداشت، سالم ترین دانه های زیتون را گلچین می کنند. سپس برای آماده سازی و روغن گیری به کارخانه می فرستند. در فرآیند روغن کشی از ابزارهای مکانیکی استفاده می شود. نیروی انسانی به طور غیر مستقیم بر تمام مرحله های تولید روغن زیتون فرابکر نظارت دارند. روغن به دست آمده از میوه های زیتون بدون تغییر در ساختار و گرمادهی با حفظ خواص اصلی آن در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

  • عطر و طعم کاملاً طبیعی دارد.

مرغوبیت بهترین روغن زیتون فرابکر را می توانید از طعم و عطر آن تشخیص دهید. مزه تلخی، تندی، گسی، تیز و فلفلی بودن نشان دهنده کیفیت بالای این روغن گیاهی است. برای تشخیص بهتر روغن زیتون فرابکر یک قاشق غذاخوری از آن را در دهان خود بچرخانید. بوی روغن زیتون را بدون خوردن آن استشمام کنید. اگر روغن زیتون خریداری شده از مرغوبیت کافی برخوردار باشد با بوییدن آن احتمالاً به سرفه خواهید افتاد.

  • انتخابی سالم برای مصرف خوراکی محسوب می شود.

خالص بودن روغن زیتون فرابکر مناسب ترین انتخاب برای پخت و پز غذاها و مواد افزودنی در ترکیبات انواع سالاد و پاستا به شمار می آید. روغن زیتون فرابکر سرشار از املاح موردنیاز بدن است که به دلیل ارگانیگ بودن آن با قیمت بالا در بازار به فروش می رسد. خاصیت ضد التهابی این روغن، با ترکیبات پلی فنلی مانند هیدروکسی تروزول، اولئوروپین و اولئوکانتال در محبوبیت این محصول نقش بسزایی ایفا می کند. برای خرید روغن زیتون فرابکر زرگون می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.