آموزش

قیمت عمده روغن زیتون اصل

قیمت عمده روغن زیتون اصل

روغن زیتون یکی از بهترین و طبیعی‌ترین روغن‌های خوراکی محسوب می‌شود. این ماده غذایی ارزشمند، خواص زیادی برای سلامتی دارد. از همین رو، بسیاری از مردم مصرف منظم روغن زیتون را در برنامه غذایی خود جای داده‌اند. همین باعث شده است که خرید روغن زیتون به صورت عمده، مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. در این مطلب قرار است در مورد قیمت عمده روغن زیتون اصل صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چرا خرید عمده روغن زیتون؟

اگر شما هم از مصرف‌کنندگان روغن زیتون باشید، می‌دانید که این روغن گیاهی مفید، چند نوع مختلف دارد. روغن زیتون فرابکر، روغن زیتون بکر و روغن زیتون تصفیه شده، انواع روغن زیتون را تشکیل می‌دهند. این تنوع باعث شده است که بتوان از روغن زیتون برای هر مصرفی استفاده کرد. برای مثال، روغن زیتون فرابکر گزینه فوق‌العاده‌ای برای مصرف به صورت ناشتا یا همراه سالاد است. روغن زیتون فرابکر، کمترین میزان تصفیه و بیشترین خواص را دارد. بنابراین کسانی که به دنبال خواص درمانی روغن زیتون هستند، روغن زیتون فرابکر را انتخاب می‌کنند.

با این حال، برخی افراد نمی‌توانند بو و طعم روغن زیتون فرابکر را تحمل کنند؛ در چنین شرایطی، خرید روغن زیتون بکر، انتخاب خوبی خواهد بود. روغن زیتون بکر و فرابکر، پاسخگوی مصارف مختلف هستند؛ پس چه قصد مصرف روغن زیتون در سالاد و خورشت را داشته باشید و چه بخواهید غذای خود را با حرارت کم تفت دهید، نیاز شما را برطرف می‌کنند.

اگر تنوعی که درباره آن صحبت کردیم را در کنار فواید جایگزین کردن روغن زیتون با روغن‌های دیگر قرار دهید، خواهید دید که خرید روغن زیتون در حجم بالا، چندان هم دور از انتظار نیست. در واقع شما اگر بخواهید روغن زیتون را برای موارد مختلفی مصرف کنید، احتمالا خرید عمده روغن زیتون را انتخاب خواهید کرد. از طرف دیگر، خرید روغن زیتون عمده، از نظر هزینه به‌صرفه‌تر تمام می‌شود.

حالا که در مورد فواید خرید عمده روغن زیتون ذکر کردیم، احتمالا از خود می‌پرسید قیمت عمده روغن زیتون اصل چقدر است؟ پرسیدن این سوال، کاملا به‌جا و منطقی است. چرا که یکی از ملاک‌هایی که در خرید عمده روغن زیتون باید در نظر بگیرید، قیمت آن است. در بخش بعدی، در مورد این مساله بیشتر صحبت می‌کنیم.

برای خرید عمده روغن زیتون با زرگون تماس بگیرید: 02634239541

قیمت عمده روغن زیتون اصل

ین روزها بازار فروش روغن زیتون داغ شده و تقریباً هم در پخت و پز و هم برای سالاد از روغن‌های گیاهی استفاده می‌کنند. به دلیل خواص بسیار گسترده و مفید این روغن برای سلامت انسان، پزشکان توصیه به استفاده از این روغن در میان سایر روغن‌های گیاهی دارند. به همین دلیل صرفه با آن است که اگر می‌خواهید از مزایای بی‌نهایتش بهره‌مند شوید این روغن را به صورت عمده خریداری نمایید.

از آنجا که بهترین شکل استخراج شده این روغن، نوع فرابکر آن است و قیمت آن از سایر اشکال این روغن بالاتر است؛ بهتر است خرید به شکل عمده صورت بگیرد. این کار مقرون به صرفه بوده و شما را در زمینه اقتصادی تا حد زیادی جلو می‌اندازد.

نکته مهم و حائز اهمیت در این زمینه اطمینان از اصل بودن محصول خریداری شده است. این روزها تعدادی سودجو با فروش روغن‌های با کیفیت کمتر، تقلبی و یا مخلوط تولید سال‌های گذشته با امسال دست به تولید محصولاتی زده‌اند که نظر مشتری را به خود جلب نخواهد کرد. به همین دلیل در هنگام خرید تا جایی که ممکن است برای خرید روغن‌های ارگانیک اصل به سراغ تولیدکنندگان شناخته شده و معتبر بروید.

شما برای خرید عمده روغن زیتون، دو گزینه پیش رو دارید. انتخاب بین این دو گزینه، بستگی به میزان مصرف روغن زیتون شما دارد. در ادامه، هرکدام از این روش‌های خرید عمده روغن زیتون را توضیح می‌دهیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

خرید انواع پک روغن زیتون زرگون

شرکت زرگون، انواع روغن زیتون خود را در قالب پک‌های مختلف عرضه کرده است. قیمت روغن زیتون در این پکیج‌ها، مشمول تخفیف است، برای همین خرید به‌صرفه‌تری نسبت به خرید عادی خواهید داشت. این پک‌ها، انواع مختلف روغن زیتون را به صورت یکجا در اختیارتان قرار می‌دهند. بنابراین برای تمام کاربردها می‌توانید از روغن زیتون مخصوص آن استفاده کنید. خرید پک روغن زیتون زرگون، در حجم‌ها و بسته‌بندی‌های مختلفی امکان‌پذیر است. اگر هدف شما از جستجو برای قیمت عمده روغن زیتون اصل، خرید برای مصرف خانگی است، تهیه این پکیج‌ها یک انتخاب مناسب و به‌صرفه خواهد بود.

خرید روغن زیتون به صورت عمده

ممکن است منظور شما از قیمت عمده روغن زیتون اصل، خرید در حجم‌هایی بیش از پکیج‌های روغن زرگون باشد. در این صورت باید بگوییمکه  شرکت زرگون امکان چنین سفارشاتی را هم فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید عمده روغن زیتون بکر و فرابکر زرگون، در حجم‌های بالاتر از ۳۰۰ لیتر، با شرکت تماس بگیرید. قیمت عمده روغن زیتون اصل در این شیوه از سفارشات، بسیار مناسب‌تر از خرده فروشی است؛ برای همین، خرید به مراتب به‌صرفه‌تری را تجربه خواهید کرد. اگر صاحب رستوران و یا حتی قصد فروش روغن زیتون در فروشگاه خود را دارید، خرید عمده روغن زیتون، یک انتخاب عالی خواهد بود.  شما می‌توانید برای استعلام قیمت عمده روغن زیتون اصل با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای پر کردن فرم خرید عمده روغن زیتون کلیک کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

قیمت عمده روغن زیتون اصل چقدر اهمیت دارد؟

توجه داشته باشید که قیمت عمده روغن زیتون اصل، با وجود اهمیتی که دارد، نباید به مهمترین عامل برای تصمیم‌گیری شما تبدیل شود. اولین و مهم‌ترین پارامتری که در خرید عمده روغن زیتون باید به آن توجه کنید، کیفیت و سلامت روغن است. زرگون در تمام مراحل فرآیند روغن‌گیری و بسته‌بندی، پارامترهای مختلف استاندارد سلامت و بهداشت را رعایت می‌کند. زیتون‌های مورد استفاده در استخراج روغن، از لحاظ کیفیت، کنترل می‌شوند، برای همین یک روغن زیتون سالم، باکیفیت و مفید حاصل می‌شود. زرگون در تولید روغن زیتون بکر و فرابکر خود، از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی‌کند. به همین علت، محصولات زرگون فاقد هرگونه نگهدارنده، طعم‌دهنده و یا رنگ مصنوعی هستند.

خرید عمده روغن زیتون از زرگون به شکل اینترنتی

حالا که به فروشگاه خود اعتماد کرده‌اید، به راحتی می‌توانید از طریق ورود به سایت، روغن مورد نیاز خود را به شکل عمده تهیه کنید. تنها با یک تماس ساده و یا سفارش از طریق سایت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما در بسته بندی‌های مناسب و ایمن به دستتان خواهد رسید.

نوع فرابکر این محصول شاید گرانتر باشد اما بالاترین میزان بهره و خواص را در خود دارد. شما می‌توانید هم به شکل یک لیتری و هم در گالن‌های چندین کیلویی بزرگ این محصول را تهیه نمایید. بنابراین با داشتن نگاهی دوراندیشانه می‌توانید با خرید عمده به جیب خانواده سود درازمدت برسانید.

برای سفارش و خرید عمده روغن زیتون فرابکر یا بکر با قیمتی مناسب و به صرفه، با ما تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.